Υποχρέωση μας… ξανά…

Το άρθρο βρίσκεται εδώ.

Όσοι μπορούμε, ότι μπορούμε, ειδικά τώρα που είναι όλα δύσκολα. Τώρα μας χρειάζονται…

Όσο κάποιοι θα υπόσχονται, εμείς να κάνουμε.

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΡΑΞΕΙΣ!!

Σήμερα είναι τα εννιάμερα του Νίκου!
Και εγώ ήμουν εκεί!
Στο σπίτι του πλάι στη γυναίκα του,η οποία μου εξέφρασε το παράπονό της.
«Πέρασαν εννέα μέρες» μου είπε «και το μόνο που έχω είναι ένα τσουβάλι υποσχέσεις.
Όλοι με ξέχασαν και όλοι έμειναν στα λόγια! Όλοι όμως!
Δεν ξέρω τι να κάνω,ψάχνω για δουλειά και όλες οι πόρτες είναι κλειστές»

Ναι όσο κι αν ακούγεται απίστευτο η Λίντα εννέα μόλις μέρες μετά μαζεύει τα κομμάτια της και ψάχνει για δουλειά!
«ότι να ‘ναι» μου λέει «να καθαρίζω ,να πλένω ότι να ‘ναι όσο κάθομαι εδώ μέσα λεφτά δεν μαζεύονται»

Η μόνη νότα χαράς αλλά και η μοναδική ελπίδα της είναι η βοήθεια που αναμένει από όλους εμάς τους άγνωστους που θέλω να πιστεύω δεν θα μείνουμε στα λόγια όπως όλοι οι άλλοι οι «φιλάνθρωποι πλούσιοι» που τις έταξαν μεγάλα χρηματικά ποσά και έμειναν στο τάξιμο!

Η ΛΊΝΤΑ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΓΆΛΑΤΑ
συγκεκριμένα το ΝΑΝ 2 ΣΚΌΝΗ μιας και ο μικρούλης της έχει πρόβλημα με το βάρος του!
Θα το βρείτε στα σούπερ μάρκετ!

ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΡΟΎΧΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΡΌ ΗΛΙΚΊΑΣ 16 ΜΗΝ ΩΝ

ΚΑΙ ΤΈΛΟΣ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΧΡΉΜΑΤΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΊΚΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΕΊΓΟΥΝ

(σας παρακαλώ ας δώσουμε ότι μπορούμε έστω και 5 ευρώ ο καθένας μας)

ΕΘΝΙΚΉ ΤΡΆΠΕΖΑ

114/961622-53

ΙΒΑΝ GR7901101140000011496162253

ΌΝΟΜΑ : NIKOLLA TODI KAI KLEOPATRA (που είναι η μητέρα του)

τέλος για όποιον ενδιαφέρεται να στείλει πράγματα ας επικοινωνήσει μαζί μου για να τον ενημερώσω για την διεύθυνση!

Σας παρακαλώ ας κάνουμε οτι μπορούμε και όποιος μπορεί ας προωθήσει το μήνυμα αυτό!

Σχολιάστε

