Παπαδόπουλος Παναγιώτης (Κάϊν) : ‘Ωστε το «καλύτερο νέο» τού καλοκαιριού είναι ο «ψόφιος βλάκας» τής Πάρου;

(ΤΟ ΚΑΚΟ ΝΕΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ)
Οι χειρότεροι εχθροί τού Aναρχισμού και τής Aντιεξουσίας δέν είναι η «μικρή οικογένεια» πού κυβερνά  καί οι στενοί της φίλοι καί ακόλουθοι -προστάτες καί γλύφτες γύρω από τίς καθεστωτικές επαύλεις.

Οι χειρότεροι εχθροί τού Aναρχισμού είναι μέσα σέ αυτόν και στήν αδυναμία τους να τόν κατανοήσουν καί να τόν εκφράσουν, συμβάλλουν τά μέγιστα για τήν συκοφάντιση τής Aναρχικής ιδεολογίας, τήν όλο καί πιό ακραία φασιστικοποίηση τής πολιτικής δράσης, τήν παράδοση τής κοινωνίας στόν ρατσισμό, στήν σιωπή και στόν φόβο, τήν ανανέωση τού χρόνου βασιλείας τής εξουσιαστικής τάξης.

Στήν πραγματικότητα τό να γράφεις πώς η δολοφονία ενός πολίτη κατά τήν διάρκεια τής ληστείας τραπέζης στήν Πάρο είναι τό πιό «ευχάριστο γεγονός» τού καλοκαιριού ή πώς τό λουτρό αίματος τού εξεγερμένου λαού τής Συρίας ενάντια στόν τύραννο ΄Ασαντ «ξεπλένεται» μέ ένα άλλο λουτρό αίματος από θεατές και αθλητές (και τηλεθεατές ίσως;) στήν Ολυμπιάδα τού «χορτασμένου» Κόσμου….. τότε είσαι η πιό ξεκάθαρη και πειστικότερη επιβεβαίωση τής εξουσιαστικής βαρβαρότητας και κυριαρχίας.

Οτι σιχαινόμουνα πάντα μέσα σέ έναν Εξουσιαστικό Κόσμο, τό βρήκα στά γραφτά σας!

Ποτέ το ψευτοαναρχικό φασισταριό ,ποτέ ο φαιοκόκκινος τυχοδιωκτισμός και χουλιγκανισμός, ποτέ μά ποτέ η περιφρόνηση και η απαξίωση τής ανθρώπινης ζωής δέν βρήκε συνταξιδιώτες, συναγωνιστές και συντρόφους στόν Αναρχισμό.

Ποτέ οι Αναρχικοί δέν είχαν επιλεκτικές ευαισθησίες, δύο μέτρα και δύο σταθμά μπροστά στήν «χαριστική βολή» τής Βίας πού χαίρεται με τό αίμα και το πτώμα τού «άλλου» ,τού διπλανού μας, ντόπιου ή μετανάστη…..
Αλλη μιά φορά άτυπες μα τυπικές μηδενιστικές ψόφιες βλακείες ενός ψόφιου βλακώδη λόγου σε αποσύνθεση, ανέβηκαν μέσα σέ ένα κείμενο στό διαδίκτυο,

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1417170

αναλαμβάνοντας τήν ευθύνη γιά τόν εμπρησμό εταιρείας.

Εδώ δεν μιλάμε για Aναρχισμό, αλλά για ωδή στην Bαρβαρότητα. Η συνείδηση αυτής τής μηδενιστικής σας οργής, τυφλά, ωμά και με λύσσα γιά όλους (δέν είναι η πρώτη φορά), τοποθετεί τήν Κοινωνία στόν Εχθρό (Κράτος και Εξουσία), τήν καταδικάζει ως «ίδια, συνυπεύθυνη και συνένοχη» και τήν «εκτελεί» μαζί του.

Πολύ σύντομα, αυτή η «αναρχική επιχειρηματολογία» θα διαπιστώσει (άν βρεί το ελάχιστο θάρρος να τό κάνει) πως τό «πνεύμα» και η δράση της συμμετείχε σέ πρώτο ρόλο μαζί μέ λούμπεν γκρουπούσκουλα και ακροδεξιούς τραμπούκους στήν αύξηση του πολιτικού φασισμού και τής κοινωνικής βίας πού (καί) η ίδια αναπαράγει! Οι «φλόγες αντάρτικου» φωτίζουν μόνο τά αδιεξοδά του καί όχι τίς νύχτες τών «προσκυνημένων»… Καί στό Αδιέξοδο πάλι, σβήνουν!
Αλλη μια φορά δέν έχουμε να κάνουμε με Αναρχικό λόγο αλλά με έναν πολιτικό μηδενισμό πού γεννιέται στίς «καλύτερες συνθήκες» (στήν μήτρα τού γενικότερου κοινωνικού μηδενισμού πού σαρώνει σήμερα τόν ανθρώπινο πολιτισμό), υψώνοντας κι από τήν μεριά του τείχη από τό ίδιο «Εγώ» πού είναι η ταυτότητα κάθε εξουσιαστικής, καθεστωτικής καί «ανώτερης» τάξης καί ομάδας!

ΑΤΥΠΕΣ ΜΑ ΤΥΠΙΚΕΣ ΨΕΥΤΟΑΝΑΡΧΙΚΕΣ ΨΟΦΙΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ, Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟΥ

Εχετε χρόνια ξεκινήσει έναν «πόλεμο» μπροστά στά κομπιουτεράκια σας πού μόνο εσείς τόν βλέπετε και τόν κάνετε μέσα στήν φαντασιακή σας οθόνη, δέν βγάζει πουθενά παρά μόνο θά φθάσει τούς φασίστες στό 20% καί βάλε, μέ ότι συνέπειες έχει αυτό γιά μιά κοινωνία πού κοντά της ως «παρελθόν» είναι τά πέτρινα χρόνια και τά σημάδια από τήν Κατοχή, τόν Εμφύλιο ,τήν Χούντα, τα ξερονήσια…
Μια κοινωνία πού έχει σκόπιμα και μεθοδευμένα διασπασθεί ως σώμα και ενότητα απ τούς εξουσιαστές καί τό μόνο πού έχουμε νά κάνουμε είναι αντί να τήν βάζουμε στό ίδιο «τσουβάλι» με τούς δυνάστες της όπως κάνετε εσείς (ακολουθώντας πιστά τήν φύση τού ναζισμού, τό δόγμα τής «συλλογικής ευθύνης»), είναι να μείνουμε κοντά της στά δύσκολα ,να τής «ξυπνήσουμε» αισθήματα πού έχει ξεχάσει ή δέν έχει γνωρίσει, τήν αντίσταση, τήν φιλία και τήν αλληλεγγύη πού «κοιμάται» κάτω από τόν παρασιτισμό τού ατομικισμού και τήν αρρώστεια τού εθνοφασισμού πού καννιβαλίζουν τήν ψυχή καί έχουν κάνει αρένα τήν καθημερινότητα.
Στόν «πόλεμο» αυτό πού κηρύξατε με μίσος σέ όλους, μά όλους αδιάκριτα, καταπιεστές και καταπιεσμένους, άρχοντες και σκλάβους, εργάτες και «νοικοκυραίους», τό μόνο πού ανάληψη τήν ανάληψη σταδιακά καταφέρατε, είναι ο Αναρχισμός να ξεπέσει από ελπίδα σε βρισιά καί η κοινωνία να γεμίσει από εχθρικά αισθήματα για τούς Αναρχικούς!
Παντού Λάθος κάνετε…..
Η εξουσία είναι τόσο συμπαγής, συσπειρωμένη, ύπουλη και αποτελεσματική πού η παντοδυναμία της εισχωρεί παντού, ακόμα και μέσα στά δικά μας τα κεφάλια και γίνεται μισανθρωπισμός και ναζισμός.
Στό μυαλό είναι ο στόχος, τό νού σου ρέ, έλεγε κάπου κάποτε η Γώγου…
Δέν υπάρχει και δέν θα υπάρξει πουθενά Αναρχικός αγωνιστής πού εύχεται ποταμούς αίματος απο αθλητές και θεατές καί δέν θα υπάρξει ποτέ και πουθενά καί γιά κανένα στόχο ή σκοπό ικανοποίηση, εγκωμιασμός ή χαρά από Αναρχικούς γιά τό όποιο έγκλημα, τήν εκτέλεση ενός απλού πολίτη πού έπεσε νεκρός στήν Πάρο κατά τήν διάρκεια ληστείας… Αυτά είναι «ιδεώδη» μιάς Αθλιότητας πού υψώνουν κι άλλο τά Τείχη ενός ανελεύθερου Κόσμου πού έχει κτισθεί με πρώτα υλικά τόν Τρόμο και τόν Φόβο μεταξύ όλων, τήν «συμβίωση» και τήν ανοχή στήν κτηνωδία και στον εκφασισμό.
Ο Αναρχισμός δέν σας «χρωστά» τίποτα, ούτε σας ζήτησε τίς «τιμές» σας… Θά είναι απεναντί σας… Γιατί τόν συκοφαντείτε και τού κάνετε κακό με τούς λεκέδες τής υπογραφής σας, με τό ΑΛΦΑΔΙ πού τό κλέψατε απο τήν ιστορία του καί ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ, γιατί κλέβετε το «μελάνι» του πού δέν είναι άλλο απ’ τό αίμα τού αγώνα του για μια ζωή χωρίς σκοτωμένους στα μέτωπα τών χρημάτων, χωρίς τα χρήματα πού σκλαβώνουν καί σκοτώνουν…
Χάσουμε ή νικήσουμε, μόνοι μας ή μέ όλους τούς άλλους, μία καί μόνο μία η Αλήθεια μας μέχρι το Τέλος!… Δέν θά γίνουμε ποτέ η ορχήστρα καί η συνοδεία τού Κτήνους!

(όταν όλοι μπαίνουν στόν ίδιο τσουβάλι με τούς εξουσιαστές, αλήθεια, με ποιούς θα γίνει ο αγώνας για λευτεριά και δικαιοσύνη; Θα μείνει κανένας τελικά δίπλα μας εκτός από «γεννημένους επαναστάτες» και «σωτήρες αντάρτες» από τόν σούπερ-ουρανό τής γαμημένης σας πρωτοπορίας;)

21/8/2012
Παπαδόπουλος Παναγιώτης (Κάϊν)
μεμονωμένο άτομο απ τό Αναρχικό Κίνημα
erozer2000@yahoo.gr

Advertisements

7 Σχόλια to “Παπαδόπουλος Παναγιώτης (Κάϊν) : ‘Ωστε το «καλύτερο νέο» τού καλοκαιριού είναι ο «ψόφιος βλάκας» τής Πάρου;”

  1. Παπαδόπουλος Παναγιώτης(Κάϊν) Says:

    ——————————————————————————–

    να με συμπαθάτε φίλοι και σύντροφοι (σέ όλους σάς αξίζει και τιμή και εκτίμηση παρά τό ότι με αρκετούς από εσάς είμαι «μακριά»), αντιλαμβάνομαι πώς σέ αρκετούς μέσα στό κίνημα δέν γίνεται αποδεκτή η αλήθεια όταν έχεις μάθει να κινείσαι με «βεβαιότητες» καί τυφλή, άκριτη αλληλεγγύη σέ ότι μάς κλείνει τό μάτι ως «αντιεξουσιαστικό» καί «αντικαπιταλιστικό», αλλά……

    ….
    > Το κείμενο απαντά σέ ανάληψη ευθύνης κάποιας «άτυπης αναρχικής ομοσπονδίας» πού εγκωμιάζει στό υστερογραφό της τόν φόνο ενός απλού πολίτη στήν Πάρο κατά τήν διάρκεια ληστείας.
    > Στόν «αντιεξουσιαστικό» αυτό κυνισμό εγώ στέκομαι καί στό γενικότερο πνεύμα ενός μηδενιστικού κειμένου πού θέλει να «τιμήσει» κι από πάνω τόν Αναρχισμό καί ΟΧΙ στόν συλληφθένα Τάσο Θεοφίλου.
    > Δέν κάνω «δίκη» ούτε σέ μιά λέξη μου, δέν θα βαδίσω ποτέ στόν δρόμο τής «αντιτρομοκρατικής σχολής τών δημοσιογράφων» καί δέν αναφέρομαι πουθενά στό προσωπό του τήν στιγμή πού ο ίδιος αρνείται τήν συμμετοχή του και τίς κατηγορίες.
    > Εντάξει μέχρι εδώ?
    > Αν αυτό πού θέλουν κάποιοι να ακούσουν είναι άν συμφωνώ με τίς επιλογές τού Θεοφίλου (καί δέν μιλώ φυσικά γιά τήν ληστεία αλλά για τήν στρεβλή στάση και αντίληψη πού έχει γιά τόν αντιεξουσιαστικό αγώνα), θά τούς απαντήσω με τήν ίδια φράση όπως καί σέ άλλες φορές πού ποινικοποιήθηκε ο Αναρχισμός (κι εγώ είχα τέτοιες στιγμές κάποτε και απο εμένα ξεκινώ πάντα),
    Ναί, σέ καμμία περίπτωση δέν συμφωνώ με τήν ληστεία ως «επαναστατική πράξη» και αντίσταση.
    > Τό αντίθετο, τήν θεωρώ ως διαιώνιση και όχι απόρριψη τής παρουσίας τού κεφαλαίου και τών χρημάτων στίς ανθρώπινες σχέσεις, τήν θεωρώ μιά ακόμη ψευτοεπαναστατική αντίληψη πού οδηγεί στήν παρασιτική, εύκολη «μεγάλη» ζωή πού δέν παράγει παρά έναν λούμπεν εαυτό, τήν τεμπελιά και τήν αδράνεια μέσα από «πολιτική» μορφή και μέθοδο, μιά αντίληψη ηττημένη πού αρνείται να δώσει τόν αγώνα της μέσα στίς τάξεις και τά προβλήματα τών εργαζομένων (εκεί πού οι σκλάβοι λυγίζουν κάτω απ τό βάρος τής κυριαρχίας τής «οικονομίας»), επιλέγοντας τήν εξασφάλιση (ιδιοτέλεια) τής προσωπικής ευημερίας με «επαναστατική» φρασεολογία. Καί κάτι άλλο…..
    > Μπήκε στήν μέση νά σέ εμποδίσει? Ρίξτου στά πόδια, πέταξε μαζί με τούς δικούς σου τά λεφτά στόν αέρα να μαζέψει αυτός κι οι άλλοι στόν δρόμο, ζύγισε και τήν δύσκολη εκείνη ώρα στό μυαλό σου (εκεί σέ θέλω),
    > τά γαμημένα τά λεφτά ή τήν ζωή ενός «βλάκα» πού όρμησε να μέ εμποδίσει?
    > Ναί…..ξεκάθαρα, τήν ζωή τού «βλάκα» και «ρουφιάνου» απ τά γαμημένα με ανθρώπινο αίμα και κεφάλια, λεφτά τους…..
    > τά λέμε.
    _________________
    ΚΑΙΝ

  2. άρες μάρες κουκουνάρες ή καλύτερα πρόκειται για μια ακόμη «ιδεοληπτική αίαθηση αποστολής», που γράφει ο Πανούσης, για άλλους μεν αλλά ο καθρέφτης…

    άντε και καλός βουλευτής!

  3. Παπαδόπουλος Παναγιώτης(Κάϊν) Says:

    τί δέν κατάλαβες?
    ο άνθρωπος μού εύχεται «καλός βουλευτής» γιατί θεωρεί (καί δέν είναι ο μόνος) πώς βρίσκομαι σε «αποστολή» να σώσω τήν φήμη τού Αναρχισμού απ τούς «κακούς αναρχικούς» και μετά να μπώ και στό κοινοβούλιο (πληροφοριακά κι άς εκτεθώ κι άλλο δέν θά έβλεπα αρνητικά τήν παρουσία αναρχικών στό κοινοβούλιο και μάλιστα σε περίοδο όπου οι εθνικιστές απειλούν με εμφύλιο…)
    Κι εγώ τού λέω πώς προσπαθώ να υπερασπίσω αυτό πού ξέρω και ζώ για τόν Αναρχισμό, από τίς ιδεοληψίες τών «συντρόφων»!
    Γιατί τό «σύντροφος» τελικά είναι μεγάλη κουβέντα…
    Οσο για τόν «αντιστασιακό» Πανούση (φαντάζομαι πώς λέει τόν μεγάλο τραγουδιστή) θα πρέπει να τού πω γιά χρόνια πρίν, τόν Δεκέμβρη τού 1982 μετά από τήν αναρχική διαδήλωση ενάντια στήν ηρωϊνη, όταν σύντροφοι πήγαν να διαβάσουν κείμενο συμπαράστασης στούς συλληφθέντες (ένας απ αυτούς κι εγώ, για τήν αφίσσα τού καλέσματος στά Προπύλαια) στό κέντρο πού τραγουδούσε κάπου στήν Πλάκα… αυτός τό πήρε και το έβαλε στά γεννητικά του όργανα φωνάζοντας «στ΄αρχίδια μας»…
    Σταρχιδισμός δηλαδή από πολλές πλευρές…

  4. Εγώ, γενικά μιλώντας, έχω πάψει να καταλαβαίνω… και τον κόσμο, και τις διαστάσεις που βλέπει, και τις συνομωσίες που φαντάζεται πως βρίσκονται πίσω από τα λόγια μου, (σου, του, κλπ).
    Παρατηρώ πως κάθε φορά πρέπει να ανακαλύψουμε τον τροχό από την αρχή, πρέπει να ξαναπούμε τα αυτονόητα, πρέπει να αποδείξουμε πως δεν είμαστε ελέφαντες – άσχετα αν είναι πασιφανές πως δεν έχουμε προβοσκίδες…

    Εμένα λοιπόν Utopia, επέτρεψε μου να ξαναματαπώ πως η πράξη είναι το κριτήριο της αλήθειας. Θα περιμένω πρώτα να δώ τον Παναγιώτη να κερδίζει κάτι από τη μέχρι σήμερα στάση του – ένα γαμημένο «κάτι», εκτός από ξύλο, προπηλακισμούς, βρισιές, απαξίωση και κίνδυνο γιά την ζωή του και τους οικείους του – πρίν ανοίξω το κουτάκι με τις ταμπέλες γιά να του κολλήσω μία. Θα περιμένω να δώ τον Παναγιώτη βουλευτή, να τον οδηγάνε στο κυνοβούλειο με λιμουζίνα και να πληρώνεται από τους φόρους μου γιά να καλοπερνάει, να τρώει εκατομμύρια ενώ πεινάνε δίπλα του άνθρωποι, να παχαίνει και να πηγαίνει διακοπές στην Ελβετία, να εκμεταλλεύεται συνανθρώπους και να λέει ψέμματα, πρίν του ευχηθώ «καλός βουλευτής». Αν εσύ τα έχεις ήδη δεί αυτά, (δεν ξέρω αν γνωρίζεστε με τον Παναγιώτη), πιάσε τον και κράξε τον – το mail του είναι γνωστό. Αν πάλι διαβάζεις το μέλλον και μπορείς να ξέρεις πως αυτή είναι η επιδίωξη του Παναγιώτη και πρός τα εκεί πηγαίνει, δώσε μου κι εμένα έξι νούμερα, να βγάλω καμμιά δεκάρα που με τρώνε τα έξοδα και η ξενιτιά. Αλλιώς, άσε την τσάμπα μαγκιά στα comments ενός blog που το διαβάζουν – σύνολο – πέντε φίλοι, και αν θές να αποδείξεις πως ο Παναγιώτης είναι ο χειρότερος, γίνε εσύ καλύτερος του. Μόνο η μεγαλύτερη γραμμή οριοθετεί ποιά είναι μικρότερη της… Υπάρχει βέβαια και ο δημιουργικός διάλογος – αλλά δεν βλέπω καμμία διάθεση γιά κάτι τέτοιο. Άν κάνω λάθος, πές το μου…

    Παναγιώτη φίλε μου, επειδή δεν με πείθεις πώς θα καταφέρεις να κάνεις έστω και ένα από ότι λέω παραπάνω, γι’ αυτό δεν θα καταφέρεις να μπείς στο κυνοβούλειο – το οποίο δεν υπήρξε ποτέ, δέν είναι τώρα, ούτε και φαντάζομαι πώς θα γίνει κάποτε τόπος δημιουργικής συζήτησης και έργων που ωφελούν το σύνολο. Οι σωστοί αναρχικοί, αυτοί που δεν το δήλωσαν και δεν το φοράνε παράσημο, αυτοί που βρίσκονται με κόστος ζωής δίπλα στον άλλο, αυτοί που δεν σκότωσαν τους άλλους και τον εαυτό τους και δεν έγιναν ήρωες κάποιας «επανάστασης», δεν θα καταφέρουν ποτέ να σταθούν σε κανένα κυνοβούλειο. Ο χώρος είναι αυστηρά πριβέ… γιά οσφυοκάμπτες, γιά ανθρώπους που δεν τους απασχολεί κανένα άλλο σύνολο εκτός απ’ το δικό τους και γιά αετονύχηδες – τελευταία και γιά ναζήδες.

    Το «σύντροφος» είναι τόσο μεγάλη και βαριά κουβέντα, που εγώ δεν τολμάω κάν να την αναφέρω – το έχουμε συζητήσει και παλιότερα. Ίσως κάπου, κάποτε, φάγαμε την ίδια σκόνη… αυτό εμένα μου είναι αρκετό.

  5. Ζητώ συγγνώμη που σχολίασα στο συγκεκριμένο ποστ και για τα συγκεκριμένα άτομα (όχι, δεν είναι ο Τζιμάκος που έγραψε στο protagon.gr -ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ είναι αν δεν κάνω λάθος.
    Δυστυχώς η ελευθερία λόγου του διαδικτύου (sic!) δεν μου επιτρέπει να εκφραστώ όπως θα΄θελα, οπότε άκυρο το σχόλιό μου, μπορείς να το διαγράψεις.
    Δεν θέλω να αποδείξω τίποτα, τα πράγματα μιλάνε από μόνα τους, μερικές φορές μιλάνε και καλύτερα.
    Καλή συνέχεια

    • Δεν θέλω να διαγράφω σχόλια, Utopia… ακόμα δεν γράφτηκε εδώ σχόλιο που να αξίζει σβήσιμο. Και μήν ζητάς συγγνώμη που σχολίασες, από εμένα – εσύ ήθελες να πείς κάτι, εσύ το έγραψες. Τέλος, αν θές να πείς κάτι παραπάνω ή κάπως αλλιώς, δεν νομίζω πως «η ελευθερία του διαδικτύου» θα σε εμποδίσει – έχεις ακόμα και δικό σου blog γιά να εκφραστείς, αν εδώ ή κάπου αλλού σε λογοκρίνουν.

      Τα πράγματα, όντως πολλές φορές μιλάνε… το τί ακριβώς λένε είναι που δεν είναι σίγουρο.
      Ξέρεις, γιά να επικοινωνεί κανείς σωστά πρέπει να έχει όχι μόνο πρόσβαση στην πληροφορία, όχι μόνο σωστή (καθαρή, απρόσκοπτη, από όλες τις μεριές) πληροφορία, αλλά – το κυριότερο – να έχει τα μέσα (την αντίληψη) να αποκωδικοποιήσει τις πληροφορίες που λαμβάνει όπως αυτές είναι και όχι «όπως πρέπει». Ας σκεφτούμε και ας απαντήσει ο καθένας, αν επικοινωνούμε ή αν βρισκόμαστε θαμμένοι σε λευκό θόρυβο.
      Γι αυτό και το «μιλάνε καλύτερα» που γράφεις παραπάνω, παίρνει αρκετό νερό.
      Καλή συνέχεια και σε ‘σένα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: