ΠΕΡΙ “ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗΣ”

(σχετικά με το κείμενο του Κάϊν που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα Συντακτών http://www.efsyn.gr/arthro/giati-ohi-stin-ekdilosi-tis-poasy-sta-exarheia για την συγκέντρωση της ΠΟΑΣΥ στα Εξάρχεια) και που κακώς – και δυστυχώς – λογοκρίθηκε και κρύφτηκε από το αντιεξουσιαστικό athens indymedia

Ο Παναγιώτης Παπαδόπουλος (Κάϊν) αντέχει να σας “τσιγκλάει απάνω στο ματόβρεχτο κομμάτι της καρδιάς του…ως να χορτάσει χλευασμό…”.
‘Ομως το θέμα δεν είναι ο Κάϊν. Είναι μια στοιχειώδης λογική που εκλείπει ή αντίστροφα μια βλακεία που εξαπλούται ανελέητα με τον μανδύα κιόλας της “καθαρής”, αντισυστημικής στάσης.
Η αστυνομία είναι “θεσμός”, απ τους πιο απεχθείς που στηρίζουν ένα σύστημα. Κάθε θεσμός που συγκροτεί το σύστημα, απ την αστυνομία έως το γάμο, σε μια στοιχειωδώς τυπική δημοκρατία μπορεί να αμφισβητηθεί,να καταγγελθεί. Υπάρχουν βέβαια και οι ακραίες φασίζουσες στάσεις του τύπου “όποιος φοράει στολή ή βέρα(πχ), να κρεμαστεί” (΄Εμαθα παρεμπιπτόντως πώς ομάδα ομοφυλόφιλων αστυνομικών που θέλησε να συμμετάσχει στο πρόσφατο gay pride της Αθήνας εκδιώχθηκε από την συγκέντρωση επειδή φορούσαν “στολή”…Εξαιρετικά ενδιαφέρον σημειολογικά!…).
Τι γίνεται όμως με τους “αντιθεσμούς”-δικαστές, αστυνόμους, βασανιστές, λογοκριτές (παρεμπιπτόντως το κείμενο του Κάϊν απορρίφθηκε και “κρύφτηκε” από το “αντιεξουσιαστικό” indymedia), οι οποίοι(“αντιθεσμοί”) προσέξτε! δεν συγκροτούν μια “επαναστατική κυβέρνηση” με το όποιο πρόγραμμα για αλλαγή της κοινωνίας, εκλεγμένης “δημοκρατικά”, ή -έστω!- με το τουφέκι στον ώμο και τη στήριξη του λαού, αλλά συγκροτούν (οι “αντιθεσμοί”)ένα κίνημα, που στο όνομα της ΑΝΑΡΧΙΑΣ, -κάποιοι- δεν σου επιτρέπουν καν να εκφράσεις μια άλλη άποψη γιατί κινδυνεύεις σωματικά και ηθικά.
΄Ενα κίνημα,που δυστυχώς αφορά όλο και πιό λίγους, σε σχέση με τα τεράστια κοινωνικά αδιέξοδα. ΄Ενα κίνημα, που πολλοί ομοϊδεάτες έχουν πάψει πιά από φόβο να μιλούν.
Γιατί, ο Κάϊν δεν μπορεί πχ να πάει στην πλατεία Εξαρχείων?
Γιατί έχει ήδη κακοποιηθεί το 2003 από τους “αναρχικούς αντιθεσμούς δικαστών και μπάτσων του κινήματος” (και μάλιστα 20 ενάντια σε έναν),επειδή διαφώνησε. Και ήταν ο Κάϊν, όχι αστυνομικός. Τόχω ξαναγράψει . ΄Οσοι -αφελώς- πιστεύουν πώς όποιος μαθαίνει, ασπάζεται τον κομμουνισμό και τον αναρχισμό, ξεπερνά αυτομάτως τους “θεσμούς”, τότε λυπάμαι που τους απογοητεύσω, είναι πολύ μακριά απ την πραγματικότητα. Αυτό που θεωρητικά μισείς, το αναπαράγεις δυστυχώς. “…για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ…”.
΄Οπως λέγαμε παλιά: Μπάτσος δεν είναι μόνον αυτός που φοράει στολή, Ούτε αρκεί να πετάξεις τη στολή και τη βέρα για να αλλάξει η κοινωνία. Αν ήταν έτσι, ήδη η αταξική κοινωνία, θάταν θεσμός .
Μια ουσιαστική, ψυχολογική (τελικά) διαφορά του αναρχικού από το φασίστα, κι αυτό δεν πρέπει να το ξεχνά κανείς, έγκειται στο ότι ακόμα κι οι χρυσαυγίτες έκαναν συγκέντρωση στα Εξάρχεια, οι αναρχικοί θάπρεπε να πίνουν το καφεδάκι τους στα γύρω καφενεία και τα γέλια κι οι συζητήσεις τους απλά να κάλυπταν τα ουρλιαχτά του σκυλολογιού, χωρίς να τους ακουμπήσει κανείς ούτε μία τρίχα, κάτι που το φασισταριό δεν θάκανε αντίστοιχα ποτέ.
Δεν εννοώ “σφάξε με πασά μου να αγιάσω” ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. (΄Οχι φασίστας ή μπάτσος να μου “την έπεφτε” απρόκλητα, αλλά κι ο “καλύτερος αναρχικός”, θα τον τσάκιζα).
΄Ετσι ο αρουραίος μπαίνει στο λαγούμι. ΄Οσο του βάζεις ποντικοφάρμακο, τόσο οι επόμενες γενιές αρουραίων, γίνονται πιο ανθεκτικές.
Και έτσι θα γέμιζε -χρόνια τώρα- η πλατεία απ όλο τον κόσμο, φυσικά, αβίαστα και θα εξαπλωνόταν έως το Κολωνάκι.Και ο κοινωνικός αναρχισμός -εδώ και τώρα ομάδες αυτοοργανωμένες, αλληλέγγυες-, θα γινόταν βίωμα. Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο, θέλει όραμα, ήθος, υπομονή, έλεγχο του θυμικού, ΟΧΙ ιδεολογικό ναρκισσισμό και κοινωνικό αυτισμό.
Τώρα, όχι η ΠΟΑΣΥ ,ούτε καν ο Κάιν που “μεγάλωσε” στα Εξάρχεια δεν μπορεί να πάει εκεί.
(Τόση “συνενοχή και βλακεία”…).
Τόχω ξαναγράψει επίσης. ΄Οταν ο Βελουχιώτης συγκρότησε -ξεκινώντας με ελάχιστους συντρόφους του- ολόκληρο στρατό (και δεν επρόκειτο για την “αλήθεια” μιας πλατείας),συνεργάστηκε με τους “πάντες”. Δεξιούς, κεντρώους, χωροφύλακες, έχοντας ένα στόχο.
Την Εθνική Ανεξαρτησία.
Κι όταν έμπαινε σε ένα χωριό, έπιανε “αγκαζέ” τον παπά και τον δήμαρχο του χωριού σεβόμενους τούς “θεσμούς” που κυλούσαν στο αίμα των χωρικών.
Οι “αναρχικοί” -και όχι μόνο!- στην εποχή της “άϋλης” οικονομικής παγκοσμιοποίησης, δεν μπορούν να καταλάβουν πως ο εχθρός δεν ο ταξικά σύντροφός τους απλός αστυνομικός, όσο αλλοτριωμένος και νάναι, ούτε κάν ο ταξικός σύντροφός τους χρυσαυγίτης, όσο αποβλακωμένος και νάναι?
Οσο δύσκολη “συναισθηματικά” και νάναι αυτή η αντίληψη, είναι καθοριστική γιατί εδώ πρόκειται για μια δεύτερη (φιλοσοφική) ουσιαστική διαφορά του κομμουνιστή/αναρχικού από τον φασίστα (και τον νεοφιλελεύθερο). ΄Οτι δηλαδή ο άνθρωπος καθοριστικά επηρεάζεται από το περιβάλλον, την κοινωνία, την ιστορική συγκυρία.
΄Οποιος δεν μπορεί να έχει αυτή την οπτική, μοιραία καταλήγει στην άποψη ότι κάποιοι γεννιούνται κακοί προορισμένοι (απ τη μοίρα ?το θεό?) να γίνουν μπάτσοι, και κάποιοι γεννιούνται καλοί προορισμένοι να γίνουν αναρχικοί.
‘Αν είναι έτσι, γιατί παλεύουμε να αλλάξουμε την κοινωνία?
Και “κυβέρνηση” -που λέει ο λόγος!- να ήταν οι αναρχικοί, θα θέλανε κάποια χρόνια να αλλάξουν την νοοτροπία των προαναφερθέντων (αστυνομικών, ένστολων, φασιστών κλπ), εκτός και αν έκαναν μαζικές εκκαθαρίσεις.
Οι “αναρχικοί” -και όχι μόνο!- δεν μπορούν να καταλάβουν ότι το παγκοσμιοποιημένο κεφάλαιο, που οι πιο σάπιες εκφράσεις του, έμποροι ναρκωτικών, παράσιτα κάθε είδους, που πουλάνε την ψυχή τους για την “κονόμα” και γέμισαν την πλατεία (και ναι!Να ξεβρωμίσουν τα Εξάρχεια και με τη συνεργασία αναρχικών και ΠΟΑΣΥ, με τις απαραίτητες επιφυλάξεις και προσοχή), αυτό λοιπόν το παγκοσμιοποιημένο κεφάλαιο, θέλει πλατύ κοινωνικό μέτωπο, πλατειά κοινωνική συναίνεση για να χτυπηθεί σε κάθε χώρα και σε όλες τις χώρες?
΄Οποιος πραγματικά μισεί αυτό το βάρβαρο σύστημα αυτό πράττει, όποιος δεν το κάνει, είναι “συνένοχος“ (μπορεί και “βλάκας”…).
Και βέβαια ο ΄Αδωνις Γεωργιάδης θα χαιρόταν να καούν τα Εξάρχεια στις 29/6. Και μόνο για αυτό γαμώτο, θάπρεπε να γίνει η συγκέντρωση και να μην “τσιμπούσε” κανείς, διαφορετικά, καλά έκανε και την απαγόρευσε ο Τόσκας κλείνοντας την πόρτα του Colosseum και το αιματηρό υπερθέαμα για κάποιους.
Το να είναι πολυδιασπασμένη η Αριστερά, με “μαρτυρολόγιο” πραγματικά, ηρώων που βασανίσθηκαν και σκοτώθηκαν για το όραμα μιας άλλης κοινωνίας…
Το να περιμένουν όλοι στο “κόμμα” τους, στο ελιτίστικο γκρουπούσκουλό τους πότε θάρθει “έτοιμος” – ο απλός καθημερινός άνθρωπος – συνειδητοποιημένος πλήρως, μη αλλοτριωμένος, μη τρελαμένος, να γίνει μέλος του κομματός τους και να τον “κλωσήσουν” και αυτόν, μέχρι να γίνουν πολλά τα αυγά και να πάρουν την εξουσία…
Το να μην μπορούν οι αντιμνημονιακοί (πλην της Χρυσής Αυγής και των ηγετών της) έστω, να κάνουν ένα μέτωπο εφόσον -κατά πώς λεν- έχουν πρόγραμμα και πρόταση να κυβερνήσουν…
(Τόση “συνενοχή, τόση βλακεία”…).
Ας γίνει ο αναρχισμός, που δεν αποσκοπεί στο να πάρει την εξουσία, αυτή η πλατιά βάση, που θα δώσει ελπίδα στον καθένα.
Τέλος, (επίσης τόχω ξαναγράψει προς τον “χώρο”) να “ξεψειριάζεστε” συχνά. Θα σας έκανε μάλλον εντύπωση τι “λαυράκια” θα βγάζατε. Και όπως υπάρχει ο γνωστός “φερετζές…”, οποιοσδήποτε και οτιδήποτε είναι αδιάλλακτο και “υπέρ…”, να σας προβληματίζει έστω.

Ν.Παύλου 29/6/2017

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: