Παπαδόπουλος Παναγιώτης (Κάϊν) : ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΓΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΑΣΧΟ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΛΗ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ (ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ)

ΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΠΛΑΝΙΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ.
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΑΠΟΨΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΠΟΨΑΡΑ» ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΗΣ

αγαπητέ φίλε Πάσχο Μανδραβέλλη,

ΤΟ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΥΚΟΛΟ…
ΤΟ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ,ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ «ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ» ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΥΓΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑ ΟΜΗΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥ……….
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΤΟΝ  ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ «ΕΚΤΕΘΕΙΣ» ΣΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ, ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ….ΝΑ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΕΙΣ Ή ΝΑ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΕΙΣ!
(νά λές πάλι «καλά»… πού η «γενναιοδωρία» τους δέν σέ «φιλοδώρησε» μέ τόν ίδιο τρόπο όπως στήν περίπτωση τού Πολυζωγόπουλου,τού καθηγητή Πανούση,τής αστυνομικού πρίν λίγες μέρες στά Εξάρχεια μέ «μερικές κλωτσιές» ή σάν τήν δική μου περίπτωση  παλαιότερα,στά Προπύλαια,τόν Νοέμβρη τού 2003…καί αρκετά άλλα γεγονότα  πού τά ονόματα μόνο αλλάζουν στά εδώλια  τής «επαναστατικής» φαιοκόκκινης ιεράς εξέτασης)
Διάβασα στό athens.indymedia (πού συμφωνώ μαζί σου,η διαφωνία μέ απόψεις καί μεθόδους πού καταγράφονται στήν ιστοσελίδα δέν σημαίνει πώς θά πρέπει νά υπάρξει ίχνος  συναίνεσης  σέ κάθε προτροπή ή πρόθεση  γιά τήν παύση τής λειτουργίας του στό διαδίκτυο) – όσο μπόρεσα νά αντέξω αυτή τήν υπεράσπιση τού τρόμου καί τού πολιτικού χουλιγκανισμού, πού αυτοαποκαλείται,νισάφι πιά…  καί …»αναρχία» ή «αντιεξουσία» – από κάποιους «ευαίσθητους» σχολιαστές πού ορίζουν σάν κυριαρχία μόνο τήν βία τής εξουσίας εναντίον τους καί όχι τήν βία τήν δική τους εναντίον προσώπων  πού «δέν επιτρέπεται» νά έχουν δικαίωμα καί πρόσβαση στόν χώρο τής πολυφωνίας(πού είναι ότι πολύτιμο μάς έμεινε τελικά από τόσους αγώνες πού έχασαν τό νόημα καί τήν ουσία τους….).
Ερχόμαστε σέ αυτά πού συζητούσαμε καί στό τηλέφωνο μετά τήν «φιλοσοφική παρέμβαση» εναντίον σου στήν Νομική…
Στήν απόχη τού  φασισμού  θά φθάσουμε όπως καί νάχει,πολύ γρήγορα μέ αυτές τίς πρακτικές πού έχουν αμαυρώσει έως εξαφανίσει τό αγνό αναρχικό πρόταγμα γιά τό δικαίωμα νά μιλάς(καί νά αντιμιλάς) χωρίς τό κίνδυνο νά φθάσεις στήν εντατική ή στό νεκροταφείο….
Μιλάμε γιά φασίζουσες αντιλήψεις πού πολύ φοβάμαι πώς άν άλλαζε αύριο η κοινωνία(καί δέν θέλω νά αλλάξει γιά νά διαδεχθεί ο ένας δήμιος τόν επόμενο) θά στήνανε μέ χαρά κρεματόρια καί στρατόπεδα γιά όλους τούς «εχθρούς τής επανάστασης»,αφού τό προταγμά τους είναι «πόλεμος κατά πάντων» βασισμένο πάνω στόν αυτοσκοπό τής εκδίκησης καί τής καταστροφής πού «επικοινωνεί» μόνο μέ τήν οργή αδιαφορώντας γιά τήν δημιουργία ενός άλλου Κόσμου πού είναι «εφικτός» μέχρι εκεί πού δέν ξεπερνά  τό σύνθημα καί τήν φρασεολογία!
Είναι πράγματι τραγικό η αστική δημοκρατία(μέ όλη της τήν βαρβαρότητα ,τό άδικο καί τόν  αυταρχισμό πού περιέχει σάν  πολιτικό σύστημα)νά φαίνεται ώρες-ώρες στά μάτια μας, πολύ πιό «ηθική»  καί «δίκαιη» μπροστά στόν μηδενισμό καί στήν απολυτότητα  «αντιεξουσιαστικών» ταγμάτων εφόδου καί αστυνομίας τής σκέψης…..
Φυσικά έχεις τήν αλληλεγγύη μου αφού γνωρίζεις πώς είμαι εχθρικός απέναντι σέ κάθε ενέργεια πού απαξιώνει,τρομοκρατεί,λογοκρίνει ή φιμώνει κάθε δημόσιο διάλογο καί εμποδίζει τήν διακίνηση απόψεων,σέ κάθε «πρωτοπορία»  πού θεωρεί  ανίκανη τήν κοινωνία τών πολιτών  νά απαντήσει μέ τήν δική της φωνή,νά αποδεχθεί ή νά απορρίψει τόν κάθε Μανδραβέλλη , παρά μόνο τό  «θέσφατο» καί «αλάθητο» τής «πεφωτισμένης σέκτας»  πού μιλά στό όνομα τού «ορθόδοξου πολιτικού δρόμου»…
Κάθε ενέργεια(μέ αυγά ή χωρίς αυγά…)πού προσβάλλει τήν αξιοπρέπεια καί τήν προσωπικότητα κάθε ανθρώπου πού θέλει νά εκφράσει σκέψεις,κείμενα,γνώμες καί ιδέες οφείλουμε νά παίρνουμε σαφή θέση απεναντί της,νά «προκαλούμε»  τήν  αυτοκριτική καί τόν προσανατολισμό στίς γόνιμες αντιστάσεις   πού θά σημάνουν  τό  τέλος τής «εγγραφής  μελών καί οπαδών»  στό «κλάμπ» τού ολοκληρωτισμού καί τής «επαναστατικής καθαρότητας»!
Χθές η στάχτη τών βιβλιοπωλείων,ο εμπρησμός στό «Ρεσάλτο»,η επίθεση στόν Γιάννη Πανούση,στόν Γεράσιμο Σαπουντζόγλου στήν ΑΣΟΕ  καί άλλους καθηγητές στά πανεπιστήμια,η επίθεση τών «υπερπατριωτών»  μέ σπρεϊ στόν ηθοποιό Πάνο Moυζουράκη,η «ειρηνική» διάλυση τής παρουσίασης τού «ανθελληνικού» βιβλίου τού Βασίλη Γκουρογιάννη γιά τίς σφαγές στήν Κύπρο από τό εθνικιστικό μίσος,τά αυγά στήν Σώτη Τριανταφύλλου μέ τήν «συμβουλή» νά «τραβήξει γιά τό Κολωνάκι»,σήμερα στόν δημοσιογράφο Πάσχο Μανδραβέλλη πού είναι «τσιράκι» τού Αλαφούζου καί τού νεοφιλελευθερισμού,…..αύριο  ποιός ή ποιά θά έχει σειρά?
Πάσχο Μανδραβέλλη, άν «τά βάλουμε κάτω» θά βρεθούμε σέ άλλα κοντά καί σέ άλλα μακριά αλλά έχω τήν αίσθηση πώς…….
Ο δρόμος γιά τήν ελευθερία,πράγματι,είναι μακρύς ακόμη.
Σάν ατέλειωτος χειμώνας πού έχει «κόψει» σύριζα τά πόδια τής Ανοιξης….
Τής  Ανοιξης  όλων  μας, εννοώ…….
όπως καί νάχει,ο αναρχισμός  δέν θά συναντηθεί ποτέ μέ τόν φασισμό καί ούτε θά έχει τήν κατάληξη τών υπόλοιπων (…. )-ισμών….
μέ εκτίμηση καί αλληλεγγύη

Παπαδόπουλος Παναγιώτης(Κάϊν)
μεμονωμένο άτομο από τό αναρχικό/ελευθεριακό κίνημα
18/11/09

ΥΓ/Μού είπες επίσης,στό τηλέφωνο, πώς ακούσθηκε  κάποιος από τούς «φρουρούς τής επανάστασης» νά λέει στούς άλλους, μπροστά στήν αντίδραση τών φοιτητών καί τών ατόμων πού συμμετείχαν στήν εκδήλωση,πώς «πάμε νά φύγουμε,δέν έχουμε κοινό»….

Δηλαδή Πάσχο, άν είχαν «φιλοθέαμο κοινό» καί υποστήριξη τί θά έπρεπε νά γίνει?Νά σέ λυντσάρουν ή καί νά σέ σκοτώσουν ακόμη?…..

Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ

από τόν Πάσχο Μανδραβέλλη

Αριστερά της Αριστεράς δεν υπάρχει η Δεξιά, όπως πίστευε ο Χαρίλαος Φλωράκης. Υπάρχει η ακροδεξιά, που όλο και πιο συχνά συναντίεται με την ακροαριστερά. Οχι μόνο για να δίνουν μάχες με καδρόνια και πέτρες στο κέντρο της Αθήνας, αλλά με κοινές επιθέσεις σε όσους όσους προσπαθούν να υπερασπιστούν το δικαίωμα καθενός να λέει ότι του καπνίσει.

Οπότε είναι φυσικό η Χρυσή Αυγή να συμφωνεί με τις παρεμβάσεις του «Αντιεξουσιαστικού Κινήματος».

«… Να υπενθυμίσουμε πως ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος έχει καταφερθεί πολλές φορές εναντίον του Εθνικισμού… τέτοιος που είναι και λίγα αυγά έφαγε!»

Ή όπως έγραφε ένας σύντροφός τους της άλλης πλευράς:

«O τύπος έχει γράψει τις άπειρες αθλιότητες και φιλοδωρείται μόνο με αυγά .. και μόνο δύο. Αυτή είναι η ηθική ανωτερώτητα του α/α χώρου.»

Δεν είναι απλώς μια εκπληκτική η σύμπτωση νεατερντάλιων απόψεων. Είναι μια έκφραση μιας βασικής διαχωριστικής γραμμής σήμερα στις δυτικές κοινωνίες. Υπάρχουν οι φίλοι της ελευθερίας και οι εχθροί της ανοιχτής κοινωνίας. Οι τελευταίοι μοιάζουν ότι αντιπαλεύει ο ένας τον άλλο, αλλά στην ουσία τακιμιάζουν. Όχι μόνο στις πρακτικές, αλλά και στις απόψεις…

Ένα Σχόλιο to “Παπαδόπουλος Παναγιώτης (Κάϊν) : ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΓΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΑΣΧΟ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΛΗ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ (ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ)”

  1. Να προσθέσω κι εγώ με τη σειρά μου το χιλιοειπωμένο : «Αν δεν πιστευεις στην ελευθερια του λογου σε αυτον που διαφωνεις περισοτερο,δεν πιστευεις σε αυτην καθολου».
    Η διαφωνία έχει όπλο το διάλογο. Όχι τα αυγά, όχι τις πέτρες, όχι το κάψιμο στην πυρά. Η δικαιολογία πως κάποιος έχει βήμα ενώ εμείς δεν έχουμε είναι γελοία και επικίνδυνη – όχι μόνο υποθάλπει τακτικές τραμπουκισμού, αλλά σπέρνει την αδιαφορία και την ηττοπάθεια.
    Δεν έχουμε βήμα όσο δεν προσπαθούμε να έχουμε – όσο πείθουμε τον κόσμο πως δεν αξίζουμε να μας ακούσει. Εμείς περιορίζουμε τον λόγο μας, τον εαυτό μας, το κίνημα το ίδιο, με το τι κάνουμε. Και βέβαια δίνουμε την ευκαιρία στην άλλη πλευρά να τα πεί όπως θέλει.
    Ο Μανδραβέλης μπορεί να λέει μπούρδες. Εμείς είμαστε αυτοί που του δίνουμε αξία και κοινό, προσπαθώντας τον κάνουμε να σιωπήσει.

Αφήστε απάντηση στον/στην εξαδάκτυλος Ακύρωση απάντησης